ECOMAXX  CLASSIC BIKE  FUEL  2:
DE IDEALE TWEETAKT BENZINE VOOR JE BROMMER


Classic Bike Fuel 2 is een kant-en-klare tweetakt benzine, waaraan 1,75% mengolie is toegevoegd. De mengverhouding is dus 1:55. Hiermee kunnen probleemloos alle brommers, scooters en andere tweetakt motoren gesmeerd worden die 1:50 mengvoorschrift hebben. Door de aanhoudende druk op het schoner rijden van brommers en het verbod in sommige milieuzoneringen, heeft Ecomaxx een nieuwe passende benzine ontwikkeld. Door het lagere oliegehalte en de extreem schone benzine zullen rook en geur vrijwel geheel verdwenen zijn. Classic Bike Fuel 2 bevat geen schadelijke stoffen zoals benzeen en tolueen. Daarom zijn de uitlaatgassen veel schoner dan met gewone benzine en is deze brandstof uitermate geschikt voor het gebruik in de milieuzoneringen.

 

Verkooppunten

ECOMAXX CLASSIC
BIKE FUEL 2

  • Kant-en-klare tweetakt benzine, voorzien van een extreem hoogwaardige tweetakt olie 1,75 % (1:55)
  • Voor alle tweetakt bromfietsen en scooters, zowel modern als klassiek
  • Meer dan 3 jaar houdbaar
  • Voorkomt startproblemen
  • Ideaal voor het aftanken vóór de winterstop
  • Zorgt voor een schonere verbranding
  • Aanzienlijk minder uitstoot van schadelijke stoffen
  • Tast oude rubberafdichtingen en pakkingen niet aan
  • Maakt brandstofadditieven overbodig
  • Uitwisselbaar met alle soorten pompbenzine
  • Bevat geen (bio-)ethanol
  • Direct te gebruiken
 

HEB JE EEN ZWAAR OPGEVOERDE BROMMER OF SCOOTER?

Heb je een brommer of scooter die zwaar opgevoerd is (75-110 km/u)? Dan is het verstandiger de Ecomaxx Bike Fuel 2 te gebruiken. Deze bevat 2,5% olie (1:40). Door de tuning kunnen lagers en zuiger zwaarder belast worden. Wat meer olie is dan veiliger. Ook voor tweetakt motorfietsen en oude grotere tweetakt motoren van voor 1970 raden we dat aan. Vaak zijn deze motoren niet gereviseerd en hebben meer speling op het lagerwerk. Meer olie is dan net wat beter, zodat de levensduur van de motor gegarandeerd blijft. In dat geval is de Ecomaxx Bike Fuel 2 met 1:40 dus meer geschikt.

 

Naar Bike Fuel 2

 

 

 

 

PROBLEMEN  BIJ  GEWONE  POMPBENZINE

Een groot nadeel aan pompbenzine is dat het componenten bevat die metalen zoals aluminium, koper en messing kunnen aantasten. Daarnaast kunnen er door gomvorming en bacteriegroei ook afzettingen in het brandstofsysteem komen. Hierdoor start de motor niet goed meer en loopt deze vaak onregelmatig.
 

SCHONER  IS  BETER  VOOR  MOTOR,  MILIEU  EN  GEZONDHEID

Ecomaxx Classic Bike Fuel 2 is schoner en beter dan pompbenzine voor zowel gezondheid en milieu als de motor zelf. Dit komt omdat de brandstof geen schadelijke stoffen bevat, zoals benzeen en tolueen. Daarnaast verbrandt het veel schoner en blijft de motor dus ook schoner. Ook bevat de brandstof geen (bio-) ethanol.

 

ALTIJD  STARTEN, 
ZELFS  NA  LANGE  WINTERSTOP

Ecomaxx Classic Bike Fuel 2 is meer dan 3 jaar lang houdbaar. Omdat de kwaliteit van de benzine zo lang behouden blijft, zijn startproblemen verleden tijd. Zelfs na een lange winterstop! De ideale overwinteringsbenzine dus. Tank daarom je scooter, brom- en motorfiets vóór de winterstop af met Ecomaxx Classic Bike Fuel 2.

 

Uitwisselbaar met gewone pompbenzine
Je kunt altijd gewone pompbenzine tanken, ook als er Ecomaxx Classic Bike Fuel 2 in de tank zit. De benzine is zodanig samengesteld dat het altijd uitwisselbaar is. Handig voor onderweg! Voor motoren die erg weinig gebruikt worden, is het beter om altijd Ecomaxx Classic Bike Fuel 2 te tanken.

VERKOOPPUNTEN


Ecomaxx Classic Bike Fuel 2 is sinds kort voor iedereen verkrijgbaar. Onze verkooppunten weten alles van de benzine en helpen je graag verder.

Bel van te voren even naar de winkel om te vragen of het product op voorraad staat.

 

Vind een verkooppunt

 

Vragen?

Neem gerust contact met ons op,
wij helpen je graag.

Contact

Facebook

Ga naar onze Facebookpagina, like
en deel de pagina met je eigen netwerk!

Naar Facebook

GVG  Oliehandel  B.V.

Het bedrijf achter Ecomaxx.
Kom meer te weten over ons.

Naar website